Dom sista veckorna har det varit fullt upp med olika julbestyr, i Söndags var jag och såg Peter & Matildas julkonsert. Dom är ju såå duktiga och sjunger så fint.
 
 
Därefter var jag i St:Laurentii kyrka där julen sjöngs in vilket är något som jag inte gärna vill missa för det är en av de få gånger om året jag går till kyrkan och det är så fint i kyrkan då.
 

I går kväll var jag med barnen på jobbet och hälsade på tomten som bor uppe i Kolmårdsskogen, det är en hel liten tomteby han har skapat uppe i skogen där det finns både kyrka, skola, bostad och dass till tomtarna och tomtenissarna. 
 
 
Idag har vi tagit in granen och klätt den och nu ikväll har vi spelat bingolotto samt ätit risgrynsgröt med skinksmörgås och  under tiden jag har suttit här och skrivit så har det hunnit bli julafton så en riktigt GOD JUL vill jag önska er alla. En liten älg hade visst hittat upp i våran gran i år.
 


/Kram Mia

1 kommentarer

Sussie och Dimka

24 Dec 2014 04:52

God Jul och Gott Nytt År önskar vi er Dimka önskar Godina och Millan en God Jul och ett Gott Nytt år Min gamla mobil har gått sönder så jag har inget mobil nummer till dig men jag har mitt gamla nummer kvar kram Sussie Må gott ha det riktigt gott nu i Jul

Kommentera

Publiceras ej