SIKARGÅRDEN!
Den här veckan har varit mycket händelserik, jag började veckan med läger med mitt arbete, vi åker varje år en vecka till Sikargården och ungdomarna bara älskar det. Även vi personal tycker om att komma dit men man är ganska trött när man kommer hem.
 
Det blev en vecka med mycket aktiviteter som bad, paddling, tipspromenad, fiske, femkamp och mycket mera. Vi fick oss även en åktur med Johan efter hans fyrhjuling.
 
Vädret har varit varierande men mest sol fast en dag fick vi se dessa fina regnbågar.
 
RIX FM!
I torsdags var Malin, Sofie och jag på Rix fm festivalen i Norrköping där bl.a Molly Sanden, Albin, Robin Stjernberg och Ace Wilder uppträdde.
 
ELLEN KEY!
I fredags var jag till Omberg och Ellen Keys hus Strand som ligger så fint precis vid Vättern. vi avslutade dagen med att äta havskräftor.

 
AUGUSTIFESTEN!
I går var vi och såg fyrverkeriet som avslutade Augusti festen men innan det gick vi en sväng på marknaden och var på China restaurang, vi hann även hem en sväng till Anders som bjöd på goda drinkar.
 

Nu är det bara fyra och en halv timme kvar innan planet lyfter till Rhodos med mig och Sofie ombord så bye bye Svedala vi ses om en vecka.
 
 
/Kram Mia
 
 

2 kommentarer

Sussi A

17 Aug 2014 20:14

Njut och ha en underbar resa tillsammans!
Kramar Sussi

tina

17 Aug 2014 22:32

Tänk vad synd att vi inte sprang på varann vi var också nere på stan..... Ha det skönt på Rhodos glöm inte att åka till Lindos det är great!!!!!

Kommentera

Publiceras ej