Det känns som jag har bott på jobbet sen kl 17 i fredags, men idag har jag i alla fall varit ledig så jag har fixat lite inför första advent som är redan på söndag, det känns ju som om det är höst fortfarande.
 I lördags kväll firade vi i juntan Lena som har fyllt jämt. Vi hade bokat bord på Olympia, en jättemysig grekisk restaurang i Linköping, jag åt Souvlaki som är grekiskt grillspett och var jättegott.
 
 
Därefter hade vi bokat biljetter på Babben Larsson´s show "Vad hände?". Det var en rolig och bra föreställning men med en allvarligare underton, hon driver ju mycket med sig själv men visade att hon även är en duktig sångerska.
 
 
Ikväll var det så häftigt ljussken på himlen när jag höll på i stallet att jag var tvungen att gå ut och fota men det blev visst bara ett par öron.
 
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej