Vad fort tiden går, jag tänker att jag ska skriva lite här och helt plötsligt har det gått 10 dagar sen sist. Men igår var jag i alla fall och sprang vårruset med Malin och Milla för tyvärr så hade Hella som jag skulle springa med fått ont i foten, vilket var jättetråkigt för vi har ju sprungit ihop flera år i rad. Men jag lyckades lura med Malin istället. Vi tog det ganska lugnt och jag kom i mål på 34.26 vilket jag är helt nöjd med.
 
  
 
En välförtjänt medalj efter loppet.
 
 
Nu känns det som att jag även börjar komma igång med hästen igen och sist jag red på ridbanan var hon riktigt mjuk och fin och svarade för hjälperna, vilket är hennes svaga sida eftersom hon tycker det är helt ok att såsa omkring i sin egen takt.
.
Hon blev visst lite trött efter ridturen.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej