Igår var en riktig onyttig dag, vi var och firade Niklas födelsedag och till dom hade jag bakat cupkakes, så till lunch blev det kaffe och kakbuffe. Därefter åkte vi hem och på hemvägen stannade vi och köpte pizza som jag tryckte i mig alldeles för snabbt för jag var så hungrig, sen var det soffläge resten av kvällen men det är skönt att ha sådana dagar också, bara det inte blir för ofta.
 
 
Det är kul att baka cupkakes för det är lätt att med lite dekoration få dom att se lite lyxigare ut.
 
Idag hade jag tänkt att åka på friskis men känner mig inte riktigt ok än efter förkylningen så istället tog jag en promenad med hästen efter att jag försökt att borsta bort lite päls och även frisserat manen lite.
 
 
Börjar längta efter barmark nu så jag kan börja rida igen, ska nog även ta och kolla upp om det är några tävlingar framöver som jag kan ha som mål att träna för.
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Malin Dahlberg

25 Mar 2013 05:38

vad fina, ser mumsiga ut, skicka ner en till mig :D (eller 2... eller kanske 3 för säkerhetsskull? :D)

Svar: Dom är nog inte i bästa skick när dom kommer fram, det är för lite E-nummer i dom. Kram
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej