Har idag varit på en liten utflykt till Holmbo och Falerum, vädret kanske inte var det bästa, det har snöat hela dagen men vi hade bestämt att åka. Först stannade vi vid Marias hus i Holmbo och jag vet nog inget ställe där dom har så mycket saker, men jag tycker det är ett roligt att gå och titta (det finns mest heminredningssaker) och sen har dom ett mysigt fik också. 
 
 
Efter det åkte vi vidare till Sko och klädladan i Falerum där jag köpte ett par nya Ecco skor, mina gamla hade vandrat bortåt 150 mil räknade jag ut så det var dags för ett par nya. Jag köpte även dom här skorna som jag hade tänkt att ha när jag ska knalla omkring i Budapest. Det är bara 4 veckor kvar nu och jag längtar och hoppas att det åtmindstonde ska vara lite vårvärme där.
 
 
För övrigt vaknade jag imorse och hade ont i halsen och var snuvig men jag hoppas att det är något snabbt övergående, jag hade hoppats att jag skulle klara mig men det verkar inte så.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej