Oj, jag har visst inte skrivit något sen midsommar. Men den helgen tillbringade jag på jobbet och i måndags åkte jag på en tvådagars resa till Bullerbyn i Vimmerby, också det med jobbet. Mycket trevlig och vi hade tur med vädret, bodde i en liten stuga mitt i byn Sevedstorp där dom spelade in Alla barn i Bullerbyn.
 
 
Andra dagen var vi på Astrid Lindgrens värld. Där vi bl.a såg en föreställning med Emil.
 
 
I torsdags cyklade jag en tur till Mem och köpte glass innan jag började jobba och i fredags  var Malin och jag och plockade jordgubbar. 
 
 
 
Idag hade Malin och jag planerat att vandra en vandringsled vid Fridhem som skulle vara 15 km lätt vandring, vi gav oss iväg och gick o gick i sol, regn, blåst och åska och när vi kom tillbaka till bilen efter närmare 5 timmar visade sig att vi gått drygt 2 mil.
 
 
Men trots mörka moln hade vi fin utsikt hade vi när vi åt vår matsäck, men nu är jag ganska mör i benen.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej