I måndags när vi kom hem från Örebro var det dags att hämta hem årets hö, så nu ligger ca 3,5 ton på skullen inför den kommande vintern. I är var verkligen höet fint eftersom det har varit så bra torkväder med sol och blåst. Tack alla ni som hjälpte till att lassa hö.
 

I tisdags var Sussi och jag ute och red på fm, jag hade tänkt att försöka hitta en ny väg som jag ridit för länge sen men det slutade med att vi red vilse och virrade runt i 1,5 timme innan vi hittade ut och då hade Goodina tappat en sko dessutom.
På kvällen var Åsa, Micke och Anders här så vi grillade, satt o pratade och hade allmänt trevligt.
 
I torsdags begav sig grannen Helen och jag ut på vår sedvanliga cykeltur via Nybble, Finnerstad och Loddby ner till kanalen där vi avslutade med en god sallad på Creperian. Självklart var vi tvungna att ha lite vätskekontroll utmed vägen.
 
I går kväll var jag och tog ett kvällsdopp i Klarsjön och passade på att simma 1000 meter samtidigt. Det är alldeles ljummet i vattnet nu och på kvällarna är det inte så mycket folk så att det går att simma utan allt för mycket hoppande ungar.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej