Igår var jag hos Sofie så hon la i lite färg i håret på mig. Sedan åkte jag in till Norrköping och träffade min gamla vän Tina, vi tog en sväng på stan och var och åt lunch ihop och uppdaterade varandra om vad som hänt sen vi sågs senast (i somras). Efter det åkte jag till jobbet för ett 24 timmars arbetspass.
 
 
Idag har jag varit på Tropikariet i Kolmården, där såg jag dom här godingarna "Sandtigerhajen" som tydligen finns runt hela Australien så det är väl Malins badankor nu för tiden.
 
 
Här kommer ytterligare lite bilder på söta djur som jag hittade.
 
 
 
 
Igår fick jag även hem ett magnetarmband som jag köpte för pengar jag fick i julklapp, eftersom jag länge har gått och haft ont i ena armen ska jag testa om det hjälper och gör det inte det så är ju armbandet iallafall snyggt.
 
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Malin Dahlberg

06 Jan 2013 08:23

hmm, har inte sett till några än och måste nog säga att jag hoppas att de fortsätter så ;) hoppas armbandet hjälper, men som sagt, var fint i alla fall :) <3 kramar

Kommentera

Publiceras ej