Sakta men säkert verkar Goodina bli bättre i sin fot, nu stödjer hon ordentligt på den och nu börjar hon tycka att det är tråkigt att stå inne hela dagarna. Idag har jag lagt ett nytt gipsbandage och jag tycker jag lyckades riktigt bra. Det ser i alla fall ut som det som dom la på i Mantorp, alltid lär man sig något nytt.
 
 
I onsdags var min kompis Hella här så vi tog en promenad i det härliga men kalla vintervädret och igår var jag på gymmet och tränade innan jag åkte till jobbet. Nu känns det som att jag kommit igång ordentligt sen jag var sjuk så jag hoppas att jag får va frisk nu.
Jag hittade en bild på hur man ser ut, beroende på fettprocenten och inte beroende av vikten.
 
 
Jag vet inte var jag själv ligger men det skulle vara kul att ta reda på det. Alla har ju ett "6-pack" frågan är bara var?
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej