Sagt och gjort, idag tog jag fram mina längdåkningsskidor som jag inte använt på 2 år eftersom det inte var någon snö förra året. Det blev att åka på Klarsjövägen för på gärdet där jag tänkt att åka var det alldeles för mycket snö.  Det var väl inte det bästa stället att åka på men jag var inte säker på om det fanns spår vid Alboga så jag orkade inte åka och se efter.
Jag har kommit på att om man skriver på bloggen vad man ska göra är det svårare att strunta i det för det är nästan som att man har lovat någon annan vad man ska göra.
 
 
 
Igår kväll när Millan kom in i stallet såg hon ut som en snöhäst. Det hängde även istappar på sidorna.
 
 
Idag har jag provat en hårolja som jag fick uppe i Globen, så nu ska jag hoppa in i duchen och se om jag får bort det flottiga i håret. Annars får jag väl se ut så här ikväll när jag ska träffa tjejerna .
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej