Oj vad dagarna rinner iväg, helgen roade jag mig med att hjälpa Sofie att städa och flytta. Hon har ju fått jobb på Polisongen i Norrköping och nu har även hon och Niklas flyttat in till en lägenhet i Norrköping
Måndag och Tisdag har jag tillbringat med mina kära arbetskamrater i Söderköpings Rådhus där vi har haft våra planeringsdagar.
 
 
Idag har jag varit på bokrean men det var nog första gången jag kom hem utan böcker, istället kom jag hem med ett par nya pjäxor. Det var rea på Stadium och det fanns bara ett par kvar som satt perfekt. Nu när Sofie jobbar i Norrköping passade jag på att luncha ihop med henne så vi var på Paus och åt.
 
 
Det har blivit lite dåligt med träning på sista tiden men i Lördags åkte jag 4 km på skidor och sen har det blivit lite promenader, tiden räcker ju tyvärr inte till allt man vill göra. Men vilket härligt väder vi haft nu ett par dagar idag var det verkligen vår i lufter.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej