Hej hoppas att ni inte stressar ihjäl er i all julhets, själv är jag hemma och är sjuk, skulle ju ha jobbat hela helgen. Som tur var hade jag gjort klart det mesta så det är bara granen och lite julpynt kvar. Frissan har intagit platsen på julgransmattan och väntar på granen som fortfarande står kvar i skogen, jag har sett ut en gran så det är bara och hämta den.
 

Häromdagen när jag var i stan kunde jag inte motstå denna fina krona som nu lyser upp våran altan på baksidan så fint.
 

Nu ska jag se på hoppning från Olympia i London och kurera mig med en varm glögg.
 
/Kram Mia

2 kommentarer

Sussi A

23 Dec 2013 11:22

Du var saknad på jobbet. Krya på dig och ha en trevlig och trivsam julhelg.
God jul// Sussi

Svar: Tack så mycket, tråkigt att inte va där men jag har smakat av godiset och det smakade såå gott=)
maria dahlberg

Sussie Dimka

24 Dec 2013 00:28

Stackars dig som är sjuk Super snygg krona har också tittat på den Men köpt för mkt Julklappar Önskar er alla inkl hästarna en riktigt God Jul Kramar Sussie med fam och Dimkis ps Krya på dig

Svar: Detsamma till er, hoppas ni får en lugn och fin jul. Hälsa övriga familjen/ kram
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej