Igår var jag hos Sofie och la i nya slingor och toppade håret. Därefter åkte jag för att kolla in nya Dollar Store som öppnade idag men det var fler än jag som kommit på den tanken för det gick knappt att hitta en parkering men jag blev glatt överraskad för dom hade mycket fint, nästan ett Ullared i miniatryr.
 
 
 
 
På kvällen var jag medbjuden av Ullis till Trolltyg där det var lite mingel men jag hittade inget som jag ville ha så det blev billigt därefter gick vi hem till Ullis och avnjöt en god Cesarsallad.
 
Eftersom det kom snö igår och ridbanan var helt genomfrusen tog jag och Goodina en promenad på 5 km isället så fick både hon och jag röra på oss, det ligger till och med kvar lite snö på vissa ställen. Nu är det snart dags att åka till jobbet där jag ska tillbringa resten av helgen förutom nätterna.
 
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej