I lördags kom min bror med familj och hälsade på, på lördageftermiddagen var vi och åt KFUM´s julbord och därefter åkte vi hem till oss och spelade hazard. Det här är vad jag vann - doftljus, nagellack och snöflingor att dekorera muffins med, blir jättebra till mina saffransmuffins som jag bakade häromdagen.
 
 
På söndagen var vi på fika hos Sofie och Niklas som hade bakat och fixat. Senare på kvällen var jag till S:t Laurenti kyrka där man sjöng in julen. Jag går inte så ofta till kyrkan men just till julen tycker jag det är så mysigt där och det är så fint med julsångerna och musiken.
 
 
Idag har vi haft möte och lite lilljul hemma hos vår chef Carita i Finspång, Nu är det bara en vecka kvar till julafton, vi får väl se om vi får en vit jul för nu har snart snön töat bort så det är mest is här hemma för tillfället.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej