Nu är julen över för den här gången och det har varit lugnt och skönt, här sitter vi och Skypar med Malin i Australien på julaftonskvällen.
 
 
Och det här är några av mina julklappar som jag fick, jag fick även pengar och saker från Yves Rocher. Boken Bodylicious är en riktigt bra inspirationskälla för träning vilket behövs nu när man inte rört på sig så mycket men jag tänkte köpa ett gymkort nu när Friskis har jullov och det inte blir någon ridning heller för idag är det bara is ute överallt.
 
 
Här sitter Fenix och väntar på att få öppna sin julklapp.
 
 
Igår var Sofie och jag på rean och då fyndade jag den här snygga träningsväskan som jag sneglat på länge fast tyckt att den var för dyr men nu var det halva priset på den så då slog jag till. Jag köpte även ett par byxor på Gina och lite toppar samt ett träningslinne.
 
 
Idag är det dax att börja jobba igen efter julledigheten så nu ska jag gå ut och se om man kan ta en promenad i halkan innan det är dags att åka till jobbet.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej