Det är luciadagen idag och jag har inte sett ett enda riktigt luciatåg utan bara på det på tv i morse.
 
Idag har jag varit in till stan och köpt dom sista julklapparna och jag hittade även en till mig själv som jag inte kunde låta bli att köpa (det är INTE en äkta utan fuskpäls) den hängde där på en galge och ropade "köp mig" och det gjorde jag.
 
,,
 
 
Igår när jag red så var det som att rida passage i traven eftersom det är så mycket snö på ridbanan men det fick mest bli skritt eftersom det sliter ganska mycket att pulsa i den djupa snön.
 
 
 
 
Vi har förresten fått en ny inneboende i stallet som har flyttat in utan att fråga om lov först men den är väldigt kelen o tillgiven så jag undrar var den hör hemma egentligen, den sitter även uppe vid huset och skriker och vill in i värmen.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej